Mobile Studio Photographer

Professional Photographer for Convocations, Wedding, Corporate Event, Portraiture, Model's Portfolios etc

Sunday, August 9, 2009

Basic Photography Class @ Poli Merlimau Melaka

Selesai sudah tugas berkongsi ilmu bersama kakitangan Politeknik Merlimau & Johor Bahru pada 3 & 4 Ogos 2009 bertempat di Politeknik Merlimau Melaka. Seramai tidak lebih daripada 20 kakitangan yang sudi hadir adlam majlis ilmu yg dirancan oleh Unit Multimedia & Sumber Politeknik Merlimau. Terima kasih buat penganjur iaitu En. Shukor dan kakitangan UMS yg terlibat dalam menjayakan program ini. Kekadang rase seronok juga jadi cikgu ni sebab bole refresh balik benda2 yg dah lama tinggal..huhu

Pada asalnye program ni dirancang diadaan di Kuantan tetapi atas beberapa sebab yg tidak dapat dielakkan terpaksa juga dijalankan di Politeknik Merlimau je..tapi daripada tertangguh tangguh jalan je la...

Alhamdulillah..selama dua hari tu aku dapat feedback menyatakan mereka dapat banyak ilmu tentang fotografi dan aku kagum dengan minat yang ditunjukkan oleh mereka..Selagi boleh masa tu aku nak sampaikan everything yg aku tahu tentang asas fotografi pd mereka supaya diorang rase berbaloi dengar ape yg aku bebelkan..hehe

So harapan saya utk semua yg hadir dalam class Basic Photography yg dianjurkan oleh pihak UMS Politeknik Merlimau Melaka mendapat manfaat yg sebaik-baiknye dan sekiranye ade terkasar bahasa atau salah silap mohon dimaafkan...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home